حدود ۱۲۰ هزار نفر دانش آموز کرمانی فاقد  دسترسی به اینترنت و یا ابزار هوشمند است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بعضاً در بسیاری از خانواده ها ۳ تا ۴ دانش آموز است که همه به ابزار هوشمند دسترسی ندارند و در مجموع حدود ۱۲۰ هزار نفر از دانش آموزان ما این دسترسی را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد اسکندری نسب شنبه (20 دی) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا درباره دسترسی دانش آموزان استان کرمان به شبکه شاد، گفت: بعضاً در بسیاری از خانواده ها 3 تا 4 دانش آموز است که همه به ابزار هوشمند دسترسی ندارند و در مجموع حدود 120 هزار نفر از دانش آموزان ما دسترسی به اینترنت و یا ابزار هوشمند ندارند.

 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در دوره متوسطه دوم 25 هزار و 805 نفر دانش آموز و در دوره متوسطه اول هم حدود 40 هزار دانش آموز در استان کرمان است که حدود 20 درصد از این دانش آموزان دسترسی ندارند.

 

 

 

وی اظهار کرد: با مصوبه امروز مبنی بر حضور پایه های اول و دوم ابتدایی در مدارس، فعالیت مدارس زیر 50 نفر جمعیت و دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش که کارگاه دارند با رعایت پروتکل ها، دغدغه ها در این خصوص رفع می شود.

 

 

 

اسکندری نسب خاطر نشان کرد: کلاس های رفع اشکال به شکل صد درصدی در همه مناطق استان بوده و اجازه ندادیم دانش آموزی از تحصیل باز بماند که امیدواریم با این اقدام امروز ظرف مدت یک ماه آینده بتوانیم گزارش بسیار خوبی ارائه دهیم.

کد خبر 1013653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha