پوستر طرح پیک کتاب در کردستان رونمایی شد

پوستر طرح پیک کتاب به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کردستان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان(۲۰ دیماه) در آئین رونمایی از طرح کتاب در استانداری کردستان اظهار کرد: به منظور سهولت در خدمت‌رسانی به اعضای کتابخانه‌های عمومی استان پوستر طرح پیک کتاب در سنندج رونمایی شد.

 

محمد مخدومی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی کتابخانه‌های عمومی شده‌ است، افزود: به منظور دسترسی اعضای کتابخانه‌های عمومی به کتاب کتابخانه‌ها، طرح پیک کتاب در استان انجام می‌گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح پیک کتاب موجب ارتقای سرانه دسترسی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی مب‌شود که در برخی کتابخانه‌های غمومی استان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان عنوان کرد: با اجرای طرح پیک کتاب در یازده کتابخانه و ۱۰ شهرستان خدمات لازم به مخاطبان ارائه می‌شود.

 

مخدومی عنوان کرد: براساس این طرح شماره تماس‌هایی در فضای مجازی ارائه می‌شود که اعضای کتابخانه‌های عمومی استان با شماره‌گیری این شماره‌ها اقدام به ثبت سفارش می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند روزهای فرد اقدام به سفارش کتاب در کتابخانه‌های شهرستان خود کنند و در روزهای زوج کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.

 

در این آئین که با حضور معاون سیاسی استانداری کردستان برگزار شد، پوستر طرح پیک کتاب رونمایی شد.

 

کد خبر 1013708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha