طرح‌های تکمیل شده‌ بانه در دهه فجر افتتاح می‌شوند

اسماعیل رستم‌پور گفت: در ایام‌الله دهه فجر طرح‌های تکمیلی با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان اسماعیل رستم‌پور فرماندار بانه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال طرح‌هایی افتتاح خواهند شد که ۱۰۰ در صد به بهره‌برداری رسیده باشند.

 

وی افزود: طرح‌هایی که حتی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، در دهه فجر افتتاح نخواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بکارگیری شیوه‌های شاد در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید مدنظر ادارات باشد و آذین‌بندی سردرب ادارات بانه باید د. اولویت قرار گیرد تا این ایام به کام مردم شیرین‌تر شود.

 

فرماندار بانه به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر پرداخت و یادآور شد: در این ایام گلباران تمثال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب انجام می‌گیرد.

 

رستم‌پور دیدار با خانواده شهدا، افتتاح طرح‌های مختلف، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان اعلام کرد.

 

وی دهه فجر را فرصتی برای بیان خدمات نظام اسلامی دانست و گفت: باید در این ایام خدمات نظام را به مردم معرفی و دستاوردهای نظام را بازگو کرد.

 

وی در پایان اضافه کرد: در صورت برگزاری جلسات و برنامه‌های ایام دهه فجر باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم.

 

در این نشست اعضای جلسه نظرات و برنامه‌های خود را برای اجرای برنامه‌های ایام دهه فجر اعلام کردند.

کد خبر 1013715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha