نماینده سیستان و بلوچستان در مسابقات جایزه بزرگ والیبال ساحلی مشخص شد

رییس هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: تیم برق منطقه ای زاهدان بعنوان نماینده استان در مسابقات جایزه بزرگ والیبال ساحلی کارگران در کیش شرکت خواهد کرد.

سید مهدی امیرجهانشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: در پایان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران استان یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم برق منطقه ای زاهدان عنوان قهرمانی را کسب کرد و بعنوان نماینده استان در مسابقات جایزه بزرگ والیبال ساحلی کارگران که در کیش برگزار می شود، شرکت می کند.

وی بیان کرد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران استان به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان برگزار شد و در این دوره از مسابقات ۹ تیم از ۵ شهرستان استان شرکت کردند.

امیر جهانشاهی گفت: پس از ۳ روز رقابت، تیم های برق منطقه ای زاهدان و شهر فرش هامون به دیدار پایانی راه یافتند و در دیدار پایانی تیم برق منطقه ای زاهدان موفق شد با نتیجه دو - صفر تیم شهر فرش شهرستان هامون را شکست دهد.

رییس هیات ورزش کارگری استان خاطرنشان کرد: تیم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان نیز مقام سوم این مسابقات را کسب کرد و  تیم قهرمان این دوره از مسابقات به مسابقات جایزه بزرگ والیبال ساحلی کارگران که به میزبانی کیش برگزار می شود اعزام خواهد شد.

کد خبر 1013738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha