آیت الله مصباح یزدی در دفاع از انقلاب کوتاهی نکرد

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: آیت الله مصباح یزدی در دفاع از انقلاب اسلامی یکی از شخصیت های برجسته به شمار می رفت و در پشتیبانی از انقلاب کوتاهی نکرد.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آیت الله «محمد تقی مصباح یزدی» یکی از شخصیت های کم نظیر کشور عزیز ایران اسلامی و حوزه علمیه به شمار می رفت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: این عالم ربانی از جمله شخصیت هایی است که در عرصه های مختلف نقش به سزایی ایفاء کرد، در عرصه علم و دانش و هم در عرصه علم آموزی و دانش آموزی و چه در عرصه سیاست و کارهای اجتماعی نقش این عالم به یاد ماندنی است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: مقام معظم رهبری در خصوص این عالم بزرگوار می فرماید اگر شهید مطهری را از دست دادیم آیت الله مصباح یزدی می تواند آن خلا را پر کند و این مهم نشان می دهد که این عالم ربانی یک شخصیت کم نظیری بود.

 

وی با بیان اینکه این عالم ربانی در تربیت انسان موفق بود، گفت: آیت الله مصابح یزدی یک مجموعه در قبل از انقلاب راه اندازی کرد که پس از آن نیز فعالیتش تداوم داشت و محصول این مجموعه تربیت شخصیت های فراوان در کشور بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی در دفاع از انقلاب اسلامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن یکی از شخصیت های برجسته به شمار می رود و هر جایی که نیاز به پشتیبانی از انقلاب بود چه در دوران امام (رحمه الله علیه) و چه در دوران رهبری این عالم کوتاهی نکرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: این شخصیت برای نسل آینده می تواند الگوی خوبی باشد و می تواند برای تاریخ منبع خوبی به شمار برود که در آینده از افکار و اندیشه او می توانند مراکز حوزوی و دانشگاهی بهره ببرند.

 

وی گفت: برای نسل جدید  نیز این شخصیت الگوی ارزشمندی به شمار می رود و جامعه و کشور ما قطعا قدر این شخصیت را می دانند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: در تاریخ بشریت و اسلام وجود علمای با چنین شخصیت و صاحب نظر کم است و وقتی این علمای بزرگ را از دست می دهند خسارت آن بسیار زیاد خواهد بود و به راحتی نمی توانیم جای آنها را پر کنیم گرچه در حوزه علمیه شخصیت های فراوان و ارزنده ای وجود دارد.

 

کد خبر 1013741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha