کارگاه‌های مجازی فصل‌ زمستان کانون گیلان آغاز شد

ضیایی از آغاز کارگاه‌های تخصصی برخط ویژه‌ فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، از امروز (۲۱ دی) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسفندیار ضایی» امروز(یک‌شنبه، ۲۱ دی) در  جمع خبرنگاران از آغاز کارگاه‌های تخصصی برخط ویژه‌ فصل زمستان کانون از امروز (۲۱ دی) خبرداد و گفت: با استقبال مخاطبان تعداد کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برای فصل زمستان به ۲۵ کانون افزایش یافت.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه مجازی کانون گیلان به نشانی  gilan.kpf.ir  از آموزش‌های هدف‌مند و خلاقانه مدرسان این کارگاه‌ها بهره‌مند می‌‌شوند افزود: آموزش «قصه‌گویی و اجرا»، «نوشتن خلاق»، «خوش‌نویسی تحریری و نقاشی خلاق»، «نقاشی(مقدماتی و تکمیلی)»، «نجوم»، «رباتیک»، «ستاره‌شناسی مقدماتی» و «خط تحریری» از جمله کارگاه‌های تخصصی برخط کانون گیلان است.

 

وی «سرود (مقدماتی و تکمیلی)»، «کاردستی»، «خوانش متون کهن»، عکاسی (مقدماتی و تکمیلی)، «آموزش مبانی قصه»، «نقاشی کودک» و کلاژ(تکه‌چسبانی) را از دیگر کارگاه‌هایی اعلام کرد که در فصل زمستان ویژه کودکان برگزار می‌شود.

 

ضیایی تصریح کرد: کارگاه شعرسرایی «بهار کلمات»، «نوشتن خلاق»، «آموزش داستان نویسی(نوجوان)»، «نمایش» و کارگاه‌های «آموزش نقاشی (کودک)» و «طراحی (نوجوان)» نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها متنوع و مناسب برای تمامی گروه‌های سنی مخاطب کانون است خاطرنشان ساخت: کانون پرورش فکری سومین فصل برگزاری خود را با استفاده از کاربردهای هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها و در سایه حضور مدرسان خبره تجربه ‌می‌کند.

کد خبر 1013785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha