جمعیت سیال و شناور کنترل کرونا در مازندران را سخت‌ کرده است

حسین‌زادگان گفت: جمعیت سیال و شناوری که در شمال وجود دارد کنترل ویروس کرونا را در مازندران در مقایسه با سایر استان‌ها سخت‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «احمد حسین‌زادگان» امروز( ۲۱دی )در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت در استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه مازندران جز استان های نخست کشور از لحاظ درگیری این ویروس بوده است، گفت: تمام توان استان بر این است تا این ویروس تحت کنترل قرار گیرد.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه وفاق و همدلی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان برای مهار و کنترل ویروس کرونا وجود دارد، گفت: مازندران بعد از استان‌های قم و گیلان درگیر ویروس کرونا شد و به دلیل تراکم جمعیت و ارتباط نزدیک با استان‌های بزرگ و پایتخت باید با روش شیوه جدید با آن برخورد می‌کردیم.

 

وی افزود: جمعیت سیال و شناوری که در شمال وجود دارد کنترل ویروس کرونا را در مازندران در مقایسه با سایر استان‌ها سخت‌تر کرده است.

 

حسین زادگان ادامه داد: ایران جز محدود کشور‌هایی بود که با تصویب شیوه نامه‌های بهداشتی هوشمند سبب شد اقتصاد کشور نیز خیلی تحت تاثیر قرار نگیرد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح کشور و همچنین مازندران موجب شده در خصوص قرنطینه و پایش بیماران سطح استان گام های موثری برداریم، گفت: ما در طرح شهید سلیمانی و سفیران محله به دنبال کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن هستیم.

 

«عباس موسوی» با اشاره اینکه بیش از ۶۰۰ هزار نفر افراد مسن و پر خطر از لحاظ درگیر شدن با بیماری در سطح استان زندگی می کنند، بیان کرد: تیم‌های مراقبتی ما در حال مراقبت از این افراد هستند تا در خانه بمانند و از خانه خارج نشوند.

 

کد خبر 1013807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha