آغاز توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان دزفول

دبیر اجرایی قرارگاه مواسات و همدلی دزفول از آغاز چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان، توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی از سوی این بنیاد میان نیازمندان شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «امیر ظاهر طحان» صبح امروز (یکشنبه ۲۱ دی) در آیین توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان که در محل مصلای امام علی (ع) دزفول برگزار شد اظهار کرد: چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همزمان سراسر کشور به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) آغاز شد.

 

دبیر اجرایی قرارگاه مواسات و همدلی دزفول افزود: توزیع یک میلیون بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان نیازمندان سراسر کشور از امروز آغاز شده و در این مرحله از رزمایش در دزفول به نیت گرامیداشت ۲ هزار و ۶۰۰ شهید دوران دفاع مقدس، ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی توزیع می شود.

 

وی ارزش ریالی این بسته ها را سه میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: محتوای این بسته ها شامل پنج هزار بطری روغن، پنج هزار قوطی روغن یک کیلویی، پنج هزار کیلو حبوبات، یک هزار بسته پنیر، یک هزار بسته خرما، یک هزار بسته سویا، یک هزار بسته مرغ منجمد و هشت هزار عدد ماسک است.

 

رابط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عنوان کرد: این بسته ها توسط گروه های جهادی، موسسه های خیریه و فعالان اجتماعی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا در سراسر شهرستان توزیع خواهد شد.

 

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» نیز در این آیین کمک به نیازمندان را سیره پیامبران و اولیای الهی دانست و تصریح کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر کمک به نیازمندان سفارش و تاکید داشته اند و بخشی از وقت خود را صرف کمک به نیازمندان می کردند.

 

امام جمعه دزفول یکی از شاخصه های اصلی ایمان افراد را کمک به مستمندان و دستگیری از نیازمندان دانست و ابراز کرد: با پیگیری صورت گرفته تعداد این بسته ها به نیت شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در دزفول به ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی افزایش یافت که مقرر شده از طریق گروه های جهادی و موسسه های خیریه میان محرومان با محوریت آسیب دیدگان کرونا توزیع شود.

 

وی با تاکید بر توزیع عادلانه این بسته های معیشتی یاد آور شد: موسسه ها و گروه های جهادی که کار توزیع این بسته های معیشتی را برعهده دارند ثبت سامانه شده تا به صورت کاملا عادلانه این بسته ها در بین محرومان تمام نقاط شهرستان توزیع شوند.

 

کد خبر 1013844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha