طرح ملی «ایران قوی» جایگاه فرهنگی کانون های مساجد را افزایش خواهد داد

افندی مرادی گفت: طرح ملی «ایران قوی» جایگاه فرهنگی، هنری و آموزشی کانون های مساجد را در محلات افزایش خواهد داد و مدیران از این ظرفیت برای معرفی کانون ها در بین نوجوانان و جوانان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، افندی «سید یاور مرادی» امروز (21 دی ماه) در دیدار فصلی با مدیران مسئول کانون های مساجد شهری و روستایی بخش عنبران گفت: نگاه تخصصی به فعالیت های فرهنگی در طرح ملی «ایران قوی» و باز تعریف رواق های مختلف برای حضور نوجوانان و جوانان مستعد فرهنگی ایده بسیار خوبی است.

 

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) تصریح کرد: طرح ملی «ایران قوی» جایگاه فرهنگی، هنری و آموزشی کانون های مساجد را در محلات افزایش خواهد داد و مدیران از این ظرفیت برای معرفی کانون ها در بین نوجوانان و جوانان استفاده کنند.

 

وی از همه مدیران مسئول کانون های خواست تا در این طرح مشارکت بیشتری داشته باشند و یادآور شد: همه فعالیت های تخصصی کانون ها را در پروفایل سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری کنید.

 

افندی مرادی خاطر نشان کرد: برگزاری این طرح به صورت مجازی از دیگر قابلیت های آن است که در این دوران بیماری کرونا بدون نیاز به حضور در مساجد می توان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پیگیری کرد.

 

امام جمعه شهر عنبران افزود: جایگاه استان اردبیل همیشه در بین کانون های مساجد کشور برترین بوده حتی در اولین دوره رویداد ملی «فهما» رتبه دوم کشور را کسب کردیم و افتخار می کنیم که در این جایگاه سهم بسزایی داریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) بیان کرد: به عنوان خادمان مسجد وظیفه عمومی در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را داریم و برپایی چنین برنامه های فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می تواند کمک شایانی به این مسئله کند.

 

کد خبر 1013857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha