مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با محوریت سردار شهید سلیمانی برگزار شد

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با محوریت سردار شهید سلیمانی به مناسبت ایام فاطمیه با حضور خواهران عضو کانون برگزار شد.

«نوشین شایقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با محوریت سردار شهید سلیمانی به مناسبت ایام فاطمیه با حضور خواهران عضو کانون برگزار شد.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: در پایان این مراسم 20 بسته معیشتی نیز به خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند از سوی اعضای کانون و خیرین اهدا شد.

 

وی اذعان داشت: در بخشی از این مراسم به کودکان که اسامیشان مزین به نام فاطمه بود با اهدا جوایزی تقدیر و تجلیل شدند.

 

شایقی خاطر نشان کرد: تجلیل از مادر شهید محمد محمودزاده نیز از دیگر بخش های معنوی این مراسم بود.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: تاکید بر سبک زندگی فاطمی و ارائه الگوهای معرفتی حضرت فاطمه زهرا (س) در زندگی و سیره اخلاقی آن حضرت نیز از بخش های سخنرانی این مراسم بود.

 

شایقی تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ویژه بانوان برگزار شد.

 

شایان ذکر است شهید گروهبان یکم محمد محمودزاده در سال 98 در درگیری با قاچاقچیان آثار باستانی در شهرستان گرمی به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 1013898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha