ایستادگی ملت ایران در برنامه های دهه فجر تبیین شود

حق شناس گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن باید در برنامه های دهه فجر به خوبی بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (یکشنبه 21 دی) در جلسه برنامه ریزی دهه مبارک فجر اظهار کرد: چهل و دو سال از عمر انقلاب اسلامی سپری شده است و باید با هنر زبان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: هر چقدر نسبت به انقلاب اسلامی و اشاعه آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب کوتاهی کنیم ناامیدی به جامعه بیشتر تزریق می شود.

 

حق شناس با بیان اینکه جریان سیاسی شاید با هم اختلاف داشته باشند ولی در اصل نظام با هم متحد هستند، ابراز داشت: باید همه به این مسئله بیاندیشیم که قبل از انقلاب یک نظام ستمشاهی حاکم بر کشور بوده و ابعاد نظامی، سیاسی و اقتصادی این نظام را باید بررسی کنیم تا ببینیم از کجا به کجا رسیدیم.

 

وی افزود: امروز بخش سلامت و درمان کشور متناسب با امکانات داخل کشور است و چاه های مشترک نفت با کشور قطر که روزی در خدمات پیمانکاران خارجی قرار داشت امروز در اختیار منافع کشور است و با اتکا به توان داخلی توانستیم مجتمع پارس جنوبی را شکل دهیم.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دنبال فروپاشی اقتصادی ایران از سال 97 بود و سه سال از آن زمان می گذرد و کشور با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

 

حق شناس با بیان اینکه در طول 42 سال از عمر انقلاب تحریم های مختلف نتوانست انقلاب اسلامی را از پا در بیاورد، ابراز داشت: در سه سال گذشته به صورت میانگین هر ساله 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری نفتی و خارجی به دلیل تحریم های ظالمانه در کشور اتفاق نیفتاده است.

 

وی با بیان اینکه ابعاد ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن باید در برنامه های دهه فجر به خوبی بیان شود، افزود: به منظور گرامیداشت برنامه های دهه فجر 22 کارگروه شکل گرفته و همه باید تلاش کنیم که برنامه ها به نحو احسن برگزار شود.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: اگر وصیتنامه شهدا مبنای کار قرار گیر می تواند در بین جامعه بسیار امید آفرین باشد.

 

کد خبر 1013915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha