زندگی حضرت فاطمه(س) باید سرلوحه زندگی زنان قرار گیرد

حجت‌الاسلام مولازاده گفت: زندگی حضرت فاطمه(س) باید سرلوحه زندگی زنان مسلمان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: سراسر زندگانی صدیقه طاهره (ع)، مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است و زندگی فاطمی باید سرلوحه زندگی زنان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مادران ما باید الگوی فاطمی را در زندگی خود مور توجه قرار داده و همچون حضرت فاطمه (س) فرزندان‌شان را تربیت کنند، اعلام کرد: باید تریت فرزندان بگونه‌ای باشد که موجب پیشرفت جامعه همراه با باورها و اعتقادات دینی والا شود تا دشمن نتواند هیچگونه آسیبی به فرهنگ و جامعه وارد کند.

 

وی اضافه کرد: امت اسلامی و زنان فرهیخته جامعه ما باید زنی را الگو و سرمشق خود قراردهند که به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) سرور زنان دو عالم است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان یادآور شد: حضرت فاطمه(س) کسی است که پیامبر(ص) با نام «ام ابیها» از او نام می‌کند، چرا که خویش را از او می‌بیند و ادامه حرکت بزرگ و سازنده رسالت را در سیره او پایدار می‌بیند.

 

مولازاده با بیان اینکه حضرت زهرا(س) باید الگوی تمام بشریت به‌ویژه بانوان مسلمان باشد، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی بزرگ جهان اسلام است و بزرگترین افتخار برای زنان مسلمان این است که الگوی عملی آنها حضرت فاطمه زهرا(س) است.

 

وی اضافه کرد: فاطمه(س) پاره تن حضرت محمد (ص) هستند و زندگی او نمونه کامل الگوی سبک زندگی اسلامی است.

کد خبر 1013953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha