آغاز احداث پایگاه سلامت خیرساز در روستای سنجر دزفول

عملیات اجرایی احداث یک پایگاه سلامت خیرساز امروز (یکشنبه ۲۱ دی) با حضور جمعی از مسئولان در روستای سنجر دزفول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (یکشنبه ۲۱ دی) در آیین آغاز عمیات اجرایی این پایگاه سلامت در دزفول، با تقدیر از خانواده نیکوکار عیدیان اظهار کرد: خیرین این شهر در طول سالیان گذشته چون خورشید درخشیده‌اند و اقدامات قابل ارزشی انجام داده که در کشور بی نظیر است.

 

امام جمعه دزفول افزود: خیرین سرمایه بسیار ارزشمندی هستند که از سال ۱۳۹۰ که آغاز به کار مجمع خیرین سلامت در دزفول بوده است پروژه‌های مؤثر و مهمی در بخش بهداشت و درمان و سلامت را انجام داده‌اند.

 

وی تصریح کرد: گویا یک یا ۲ پایگاه سلامت در دزفول همچنان تجهیز نشده اند که لازم است دانشگاه علوم پزشکی اهتمام ویژه ای به تجهیز این پایگاه ها داشته باشد.

 

حجت الاسلام قاضی با اشاره به آیات قرآن کریم اضافه کرد: خداوند عمل صالح را رکن و اساس جوامع بشری مطرح کرده که ماندگار است، باقیات صالحات همان کارهای شایسته‌ است که نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه شخصیت و هویت خیرین در اعمال صالح و خیری که انجام می‌دهند خلاصه می‌شود که بسیار ارزشمند است عنوان کرد: برداشتن حتی یک قدم در این راستا، قطعا جزء اعمال صالح خواهد بود.

 

«علیرضا مجدی نسب» نیز ابراز کرد: مجمع خیرین سلامت دزفول  از سال ۹۱ شروع به کار کرده و در این مدت ۲۱ پروژه شامل هشت پایگاه سلامت شهری و روستایی، پنج مرکز جامع سلامت، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، سه خانه بهداشت و یک مرکز دیالیز ساخته است.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول ادامه داد: پایگاه سلامت روستای سنگر دزفول بیست و دومین پروژه مجمع خیرین سلامت دزفول است که توسط خانواده نیکوکار عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برای ساخت این پایگاه سلامت ۱۵ میلیارد ریال اعتبار لازم است که خانواده نیکوکار مرحوم عبدالرحیم عیدیان تمام اعتبار احداث آن پرداخت خواهد شد.

 

مجدی نسب با بیان اینکه خیرین حوزه سلامت تاکید کرد: خیران دزفول از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به بیمارستان بزرگ دزفول برای مقابله با این بیماری اهدا کرده اند.

 

کد خبر 1013966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha