رهایی جوان ۲۲ ساله خاشی از چنگال آدم ربایان تادستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در ایرانشهر

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۲۱ دیماه/ رهایی جوان ۲۲ ساله خاشی از چنگال آدم ربایان تادستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در ایرانشهر

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش، جوان 22 ساله در کمتر از 6ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده برگشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش جوانی 22 ساله توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهرستان "خاش" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری پژو 405 با پلاک مخدوش این جوان را که به صورت پیاده به سمت منزلش در حرکت بوده، با تهدید سلاح سرد و به زور سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خاش" با توجه به حساسیت موضوع اقدامات فنی گسترده ای را برای آزاد سازی این جوان آغاز کردند.
سردار طاهری عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته در کمتر از 6 ساعت از آدم ربایی محل انتقال و نگهداری این جوان در کوهستان های اطراف یکی از روستاهای شهرستان خاش شناسایی شد.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با حضور تیم عملیات وبژه پلیس آگاهی شهرستان خاش در محل، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن فرد ربوده شدده و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه دارد، تأکید کرد:پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان، امنیت شهروندان را مختل کنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.
 
 

دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی در ایرانشهر


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگيري 2 سارق حرفه اي تجهیزات مخابراتی در هنگام سرقت خبر داد.
سرهنگ حسن کیخا در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 این شهرستان طی گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی مشاهده می نمایند 2 نفر ملبس به لباس محلی در حال سرقت سیم و  تجهیزات مخابراتی هستند.
وي افزود: متهمین بلافاصله با روئیت پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری ماموران متهمین دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان  آلات و ادوات جرم، به همراه مقداری کابل و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط گردید.
سرهنگ کیخا در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، عنوان کرد: شهروندان به هشدارهای پلیسی در حوزه پیشگیری از سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی توجه کنند و زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشكوك از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.

 

دستگیری سارق مغازه با 5 فقره سرقت در "چابهار"

 

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه ای، که اقدام به سرقت مغازه ها در این شهرستان می کرد، خبر داد.
سرهنگ حیدر علی کیخائی مقدم در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 14 این شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاضی این کلانتری، به فردی که در حال باز نمودن قفل مغازه ای بود مشکوک شدند.
وی گفت: متهم 33 ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجويي هاي تکمیلی پلیس به 5 فقره سرقت مغازه دیگر در سطح شهر چابهاراعتراف کرد.
سرهنگ "کیخائی مقدم" با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس ، سريعاً با 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری 13 خرده فروش مواد مخدر در ایرانشهر

 

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر از اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده ودستگیری 13خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسن کیخا در تشريح اين خبر گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اين طرح که در سطح حوزه کلانتری 11 شهرستان اجرا شد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی و رصد اطلاعاتی با همکاری دیگر رده های عملیاتی در شهرستان طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد 13خرده فروش مواد مخدر را دستگير و مقاديري از انواع مواد مخدر و آلات استعمال را كشف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شدند.
سرهنگ کیخا با تقدیر از تعامل و مشاركت مردمي با پليس در راستاي برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوك بويژه در زمينه توليد و توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

کد خبر 1013998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha