مدیران کانون ها نقش موثری در جذب جوانان به فعالیت های فرهنگی دارند

جوانمرد گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در راستای جذب جوانان به فعالیت های فرهنگی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» ضمن دیدار با حجت الاسلام «مجید نجارلو» امام جماعت مسجدجامع امیرآباد و علی اوسط تیموری مدیر کانون فرهنگی هنری این مسجد، ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: همدلی و همراهی مدیران کانون ها، ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد می توانند آثار و برکات خوبی را برای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان داشته باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت بقیه اله(عج) در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری تلاش های گسترده ای انجام داده اند، افزود: این تلاش ها و زحمات بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر دانست.

 

وی امامان جماعات مساجد را رهبران فرهنگی مساجد دانست و اضافه کرد: در هر مسجدی که دارای امام جماعت با انگیزه و پرتلاش، کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج فعال باشد حضور نوجوانان و جوانان در آن مسجد چشمگیر است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: حجت الاسلام نجارلو و مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امیر آباد نمونه بارز فعالان فرهنگی پرتلاش، ساعی و آتش به اختیار هستند.

 

در ادامه این دیدار که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه برگزار شد از حجت الاسلام نجارلو امام جماعت و حاج علی تیموری مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت بقیه اله(عج) بااهداء لوح وهدایایی تقدیر شد.

 

کد خبر 1014029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha