نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده بسیار مهم و ارزشمند است

آذریان نقش آموزش و پرورش را در تربیت نسل آینده بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در حال حاضر مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت بسیار خطیر است و ما شاهد انجام اقدامات ارزنده ای از سوی آموزش و پرورش به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رضا آذریان» امروز(۲۱۲ دی) در نشست مشترک با مدیر کل آموزش و پرورش استان نقش آموزش و پرورش را در تربیت نسل آینده بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در حال حاضر مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت بسیار خطیر است و ما شاهد انجام اقدامات ارزنده ای از سوی آموزش و پرورش به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا بوده ایم.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به تعاملات مثبت و سازنده فی مابین نیروهای مسلح و آموزش و پرورش اظهار داشت: این دو نهاد همواره در تمام بحران ها در کنار یکدیگر بوده اند.

 

وی با اشاره به اینکه کشور ما امروزه شرایط بسیار خوبی را به ویژه از لحاظ امنیتی در منطقه دارد تصریح کرد: تهدید ها همواره وجود دارند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت و با بهره گیری از تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این تهدید ها را یک فرصت بر می شمارد و با استفاده از این فرصت ها، روز به روز آمادگی دفاعی خود را تقویت می کند.

 

آذریان افزود: هشت سال دفاع مقدس فرصتی را برای ما ایجاد نمود که در حال حاضر هیچ کس توان مقابله و جنگ سخت را در برابر ما ندارد. امیر آذریان با بیان اینکه ما بیشتر نگران تاثیر عملیات روانی دشمن بر جامعه هستم گفت: اقدامات بسیار خوبی در این راستا در آموزش و پرورش انجام شده است و معلمان عزیز در همین شرایط خاص نیز به خوبی امور آموزشی و تربیتی دانش آموزان را پیگیری و مدیریت می نمایند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه ما به عنوان سربازان کشور تمامی تحرکات دشمن را رصد می کنیم گفت: امروز ارتش از ۷۰۰ کیلومتر مرز شرقی کشور حراست و حفاظت می‌کند و با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که داریم اجازه نفوذ به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.

 

وی با اشاره فداکاری و رشادت های مدافعین حرم و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما نیز در کنار سایر نیروهای مسلح و به پشتوانه ملت غیور ایران و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجازه تعرض به کشورمان را نخواهیم داد. 

 

«قاسمعلی خدابنده» هم در این نشست ضمن اشاره و تقدیر از تعاملات و همکاری های فی ما بین دو دستگاه اظهار داشت: شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا فعالیت تمامی نهاد ها علی الخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران را تحت تاثیر خود قرارداده و مضاعف ساخته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کشور به ارتش افتخار می کنند گفت: ارتش برای کشور همواره منشا خیر بوده است و ما امنیت و آرامش منطقه شمال شرق کشور را مرهون زحمات و فداکاری های شما و همکارانتان هستیم.

 

وی افزود: آمادگی لازم جهت تقویت تعاملات فی مابین دو دستگاه، در آموزش و پرورش خراسان رضوی وجود دارد.

کد خبر 1014046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha