ارسال هزار و ۳۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان

پارسا از ارسال یک هزار و ۳۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر خبرداد و گفت: از این مجموع ۴۴ اثر برگزیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «مهدی پارسا» امروز (یکشنبه، ۲۱ دی ) در اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر گیلان در سالن همایش منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: خبرنگاران نقش به‌سزایی در توسعه جامعه در حوزه های مختلف دارد.‌

 


رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تلاش خبرنگاران در بالندگی جامعه بر مدار حق و عدالت فعال هستند گفت: رسانه‌ها در برابر تهاجمات فرهنگی و هنجارهای جامعه مسئولیت خطیری را عهده دار بوده و به نوعی دفاع کننده در برابر تهاجمات در بخش ها و حوزه های مختلف هستند.

 


پارسا اذعان کرد: ایجاد صلح، محبت بین انسان ها و امید آفرینی در جامعه از دیگر فعالیت هایی است که رسانه های دغدغه مند و انقلابی در این حوزه فعال هستند.

 


وی در ادامه به بحران کرونا ویروس اشاره و تصریح کرد: در بحران کرونا ویروس خبرنگاران در کنار کادر درمان بودند و با انتشار مطالب توانستند در این شرایط بحرانی ضمن امیدآفرینی، اصول و رعایت پروتکل های بهداشتی را به عموم جامعه انتقال دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 


پارسا به شعار سال "جهش تولید" پرداخت و تصریح کرد: در این حوزه نیز رسانه ها بسیار فعال بوده و توانستند در حوزه کمیت و کیفیت فعال باشند.

 


رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و افزود: متاسفانه خبرنگاران فعال ما با قلمشان حال جامعه را خوب می کنند اما حالشان از نظر رفاه در اشتغال مطلوب نیست.

 


وی اضافه کرد: امیدوارم دستگاه‌های ذی‌ربط تدابیری تاثیرگذار برای بیمه و امنیت شغلی این قشر توانمند بیندیشند.

 

پارسا به ششمین جشنواره ابوذر پرداخت و اظهار کرد: یک هزار و ۳۸۶ اثر در ۱۱ محور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که این آثار نسبت به جشنواره سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.‌
 

وی اعلام کرد: از مجموع این آثار ۴۴ اثر برگزیده شده است.‌

 

گفتنی است، در این مراسم از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد. بازخوانی آهنگ میرزا و برپایی نمایشگاه جنبی آثار برتر جشنواره از برنامه های جنبی جشنواره بود.

کد خبر 1014061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha