تحقق شهرداری الکترونیک با هدف شفاف سازی از اهداف شورای اسلامی شهر کرج است

خلیلی اردکانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح مکانیزه شدن املاک و روند برنامه های مدیریت شهری گفت: تحقق شهرداری الکترونیک با هدف شفاف سازی از اهداف شورای اسلامی شهر کرج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدحسین خلیلی اردکانی» طی نشست  علنی شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه ۲۱ دی ماه در سالن جلسات شهیدان نژآد فلاح برگزار شد گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته شورای اسلامی شهر کرج شفاف سازی و مکانیزه شدن املاک با هدف تحقق شهر، شهروند و شهرداری هوشمند است. 

 

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج افزود: تحقق شهرداری الکترونیک با هدف شفاف سازی از اهداف شورای اسلامی شهر کرج است.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش های موثری در زمینه مدیریت املاک و فاوا در راستای الکترونیکی شدن صورت گرفته است بیان کرد: سامانه ای به منظور الکترونیکی شدن اقدام ها و جلسات متعدد در قالب جوزه املاک صورت گرفته است که با ۱۳۰ شاخص اصلی روند ثبت و آرشیو الکترونیکی انجام می شود.

 

وی اظهار کرد: تفیک موضوع های از قبیل تملک، فرم های سیستمی با هدف ثبت اطلاعات پرونده ها، در راستای شهر هوشمند و کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری در این سامانه دیده شده است.

 

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: طرح مکانیزه شدن روند مدیریت املاک در حال حاضر در منطقه سه شهرداری کرج در حال اجرا است تا پس از ارزیابی اجرا و رفع اشکالات، طرح در مناطق دیگر نیز اجرایی شود.

 

 

کد خبر 1014114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha