رسانه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش فرهنگ‌سازی کنند

پورحضرت با اشاره به اینکه با اتحادیه‌های صنفی متخلف برخورد می‌شود و هیچ عذر و توجیهی قابل قبول نیست گفت: رسانه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش فرهنگ‌سازی کنند.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال در راستای تاکید استاندار گیلان بر لزوم انجام مراقبت‌های بیشتر در شهرستان‌ها به جهت وضعیت شکننده برخی از آنها به ویژه ماسال اظهار کرد: بهترین شیوه مقابله با کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

 

فرماندار ماسال با اعلام احتمال هشدار در تغییر وضعیت کرونایی از نارنجی به وضعیت قرمز، عدم عادی انگاری و پرهیز از ترددهای غیر ضروری به جهت قطع زنجیره کوید ۱۹ را بیش از پیش تاکید کرد.

 

وی گفت: شیوع ویروس کرونا نه فقط این استان و شهرستان بلکه جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

پورحضرت با تاکید به ضرورت نظارت بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در شهرستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه با نظارت بیشتر از برگزاری ترحیم در قبرستانی‌ها، مقابر امامزادگان و مراسم عروسی در باغ‌ها جلوگیری کنند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه با اتحادیه‌های صنفی متخلف برخورد می‌شود و هیچ عذر و توجیهی قابل قبول نیست خاطرنشان کرد: رسانه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش فرهنگ‌سازی کنند.

 

کد خبر 1014153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha