بازار روز «مهستان ۲» کاشان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

یک کارآفرین و سرمایه‌گذار فعال در زمینه بازارهای روز میوه و تره بار، از بهره‌برداری بازار مهستان ۲ طی دهه مبارک فجر خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، احمد کریمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پروژه بازار مهستان ۲  در محدوده مجتمع تجاری کاشان ‌مال طی دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

 

کارآفرین فعال در بازارهای روز میوه و تره بار کاشان افزود: هدف از ایجاد بازارهای روز دسترسی سریع ‌تر و ارزان ‌تر مردم به عرضه محصولات کشاورزی و تنظیم نظام توزیع آن است و بازار روز مهستان تحت نظارت و حمایت شهرداری با ارائه محصولات کشاورزی، مواد غذایی و پروتئینی در فضای رقابتی با کیفیتی مناسب و قیمتی ۲۰ درصد ارزان ‌تر از سطح مغازه‌ های شهر خدمت‌رسانی می‌کند.

 

کریمی با بیان اینکه با حمایت شهرداری از بازارهای روز، شهروندان نیز از این بازارها استقبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: این مراکز با تأمین مایحتاج مردم در تنظیم بازار تأثیرگذار هستند.

 

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای تأمین اقلامی؛ مانند مرغ و روغن با قیمتی مناسب در بازار روز مهستان اذعان کرد: در این ایام التهابات بازار، این اقلام با وجود ضعف همکاری‌ های بین بخشی تأمین شد و با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

 

کریمی فضای بازارهای روز را به خاطر توزیع اقلام مختلف و متنوع رقابتی ارزیابی و اذعان کرد: کالاهای مختلف در کیفیت ‌های مختلف از سطح بالا و متوسط پاسخگوی نیازهای مختلف شهروندان است.

 

وی در پایان اطمینان خاطر داد: شیوه ‌نامه ‌های بهداشتی در این دوران شیوع کرونا تحت نظارت معاونت بهداشتی در بازار مهستان انجام می‌شود.

کد خبر 1014158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha