کرونا باعث افزایش خرید سلاح در آمریکا شده است

یک مطالعه جدید نشان داده است که تعداد زیادی از مردم کالیفرنیا در ایالات متحده در پنج ماه اول بحران ویروس کرونا سلاح گرم خریداری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، یک مطالعه جدید نشان داده است که تعداد زیادی از مردم کالیفرنیا در ایالات متحده در پنج ماه اول بحران ویروس کرونا سلاح گرم خریداری کرده اند.

 

 

 

مطالعه جدید محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان داد: تخمین زده می شود که 110هزار نفر به دلیل همه گیری ویروس کرونا سلاح گرم خریداری کردند.

 

 

 

مطالعه ای تحت عنوان ، خشونت ، سلاح گرم ، و بیماری همه گیر ویروس کرونا: یافته های بررسی ایمنی و سلامتی کالیفرنیا در سال 2020 ، نشان داد که از ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 ، بسیاری از دارندگان اسلحه نیز شیوه ذخیره اسلحه خود را تغییر داده اند.

 

 

 

 در اواسط ماه جولای ، همه گیری به عنوان عاملی در خرید اسلحه گرم ذکر شد. طبق این مطالعه ، بسیاری از دارندگان اسلحه اکنون اسلحه گرم خود را مسلح کرده و آماده نگه داشته اند.

 

 

 

این مطالعه نشان داد که نگرانی در مورد انواع مختلف خشونت در طی همه گیری افزایش یافته است. بر اساس این مطالعه ، بحران ویروس کرونا باعث افزایش رفتارهای نژادپرستانه شده است.

 

 

 

اکثریت 76درصد خریداران اسلحه اظهار داشتند که نگران بی قانونی و هرج و مرج در کشور هستند. 

کد خبر 1014169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha