برگزاری مسابقه مجازی «خانواده های مهدوی» در سفیدشهر

مدیرمسئول کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) مسجد امام حسین (ع) از برگزاری مسابقه مجازی «خانواده های مهدوی» همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در سفیدشهر خبر داد.

«محمد حسنی» در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) مسجد امام حسین (ع) سفیدشهر با همکاری موکب سجادیه سفیدشهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها،  مسابقه مجازی «خانواده های مهدوی» را برگزار کرده است.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا مسجد امام حسین (ع) سفیدشهر افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند فیلم های کودکان خردسال ۲ تا ۸ سال خود را در حال قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) در قالب یک فایل تصویری ۳۰ ثانیه ای به آیدی HOSlNmH@ در شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

 

حسنی هدف از اجرای این مسابقه را انس کودکان با امام زمان(ع) و ترویج فرهنگ مهدوی خواند و افزود: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۳ بهمن ماه خواهد بود و پس از ارزیابی آثار، به سه نفر از شرکت کنندگان که امتیاز بهترین اجرا را از نگاه مخاطبان دریافت کنند هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

 

وی افزود: برندگان این مسابقه ۱۵ بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) معرفی و از سوی کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا(س) و موکب سجادیه سفیدشهر تجلیل خواهند شد.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

 

کد خبر 1014214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha