توزیع اقلام معیشتی با نرخ تعاونی ویژه اعضای کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: مرحله جدید طرح توزیع اقلام مورد نیاز خانواده ها، به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» ویژه اهالی مسجد و اعضای کانون به اجرا در آمد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از اجرای مرحله جدید طرح توزیع اقلام ضروری میان اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، گفت: در شرایط فعلی جامعه که تمام دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه متأثر از شیوه ویروس کرونا هستند، این کانون فرهنگی هنری نیز دوشادوش مردم به صورت جهادی درحال فعالیت بوده و خدمات شایانی را بدون چشم ‌داشت به سایر اقشار جامعه به ویژه نیازمندان و محرومان عرضه کرده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در اجرای این طرح و در راستای تامین برخی کالاهای اساسی و مورد نیاز خانواده های اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» اقدام به تهیه و توزیع کالاها میان اعضای کانون کرده ایم.

 

وی با اشاره به کالاهایی که در این طرح میان اهالی مسجد و اعضای کانون توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح توزیع روغن های جامد و مایع با نرخ تعاونی ویژه اعضای کانون، نمازگزاران مسجد و اهالی محله انجام شد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این کالاها با تخفیف به اعضای کانون ارائه شده است، تاکید کرد :این کانون فرهنگی هنری با توجه به رسالت و دغدغه ها همواره تلاش کرده در برنامه های مختلف، کنار مردم باشد چرا که ماهیت این مجموعه نیز برخاسته از مردم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز  چند مرحله از این  طرح توسط کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در مراحل قبلی اجرای این طرح اقلامی همچون گوشت مرغ، اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل میان اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری با قیمت مطلوب توزیع شده است.    

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم ادامه داد: اقلام توزیع شده میان اهالی مسجد و اعضای کانون با قیمت مناسب و تعاونی میان متقاضیان توزیع شده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این کانون‌ فرهنگی و هنری، در حیطه‌ های مختلف همچون تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر عمومی و توزیع بسته‌ های غذایی فعالیت داشته است، گفت: این کانون‌ تاکنون چند هزار انواع ماسک را به صورت خوجوش تولید و میان مردم توزیع کرده است.

 
وی ادامه داد: تلاش در راستای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، با انجام برنامه های متنوع از ابتدای شیوع بیماری تا کنون از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بوده که اخیرا نیز بچه های مسجد با اجرای طرح «شهید قاسم سلیمانی» در خط مقدم کمک به مدافعان سلامت قرار گرفته اند.

 

به گزارش شبستان، اجرای مرحله جدید توزیع اقلام معیشتی میان اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1014236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha