فعالیت ۱۸ نفر از مبلغان بومی و اعزامی در طرح سوگواره یاس نبوی شهرستان ملایر

جعفری گفت: ۱۸ نفر از مبلغان بومی و اعزامی در طرح سوگواره یاس نبوی در ملایر با اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان همکاری دارند.

«پژمان جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) توسط اداره  اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه  طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه دوم در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر اجرا می‌شود افزود: برنامه‌های امسال با توجه به محدودیتها بدون حضور مردم در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد که شامل فضا سازی بقاع متبرکه و شاخص شهرستان، پخش مراسم عزاداری از بلندگوهای بقاع و بارگزاری برنامه‌ها در کانالهای مجازی بقاع متبرکه است.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال سوگواره یاس نبوی در دو کانال بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر بارگزاری می‌شود تصریح کرد: این برنامه‌ها با حضور 18 نفر از مبلغان شامل دو نفر از مبلغان اعزامی از قم و 16 نفر از مبلغان بومی انجام خواهد شد

وی با بیان اینکه این  برنامه ها شامل مراسم عزاداری و مرثیه خوانی، سخنرانی در خصوص شخصیت حضرت زهرا(س) و سبک زندگی فاطمی و پاسخ به شبهات است افزود: همچنین از این تعداد مبلغ بومی چهار نفر  خواهران هستند  که برنامه بصیرت افزایی و  ترویج فرهنگ و حجاب فاطمی را در فضای مجازی دارند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر راه اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی  به صورت پخش  ادعیه ، عزاداری و ...  در سطح شهر ملایر، اطعام دهی به نیازمندان با توزیع غذا  در درب منازل در راستای نیت واقف مرحوم سیف الدوله در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در طرح سوگواره یاس نبوی برشمرد.

وی  از توزیع  یک هزار سبد معیشتی در بین خانواده های نیازمند در طرح سوگواره یاس نبوی با عنوان تبرکات فاطمی  خبر داد و گفت: : برای هر کدام از ابن بسته ها 350 هزار تومان هزینه  و این هزینه از محل موقوفات و در راستای نیت واقف مرحوم شادروان سیف الدوله  تامین شده است.

کد خبر 1014253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha