حضور مجمع طلاب و فضلای همدانی بر مزار شهید سلیمانی/ همه محتاج شهدا هستیم

رییس مجمع طلاب و فضلای همدانی با اشاره به اینکه کرمان به عنوان دیار کریمان مطرح است؛ خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد کریمان در خدمت مکتب پیامبر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر، دوشنبه(۲۲ دی) به اتفاق اعضای مجمع طلاب و فضلای همدانی مقیم قم با حضور بر مزار شهید سلیمانی به مقام سردار بزرگ مقاومت ادای احترام کرد و گفت: همه ما محتاج شهدا هستیم.

 

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی با بیان اینکه بر بالین مضجع شریف رادمردی ایستادیم که مقام معظم رهبری، او را شهید بین الملل لقب داد؛ خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی تنها شهیدی است که عرب و عجم در تشییع او شرکت و ملیت های مختلف برای او اشک ریختند.

 

 

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی دوست داشت مانند شهید حکیم به شهادت برسد و همه ذرات وجود او فانی فی الله شود؛ افزود: دیدار سردار سلیمانی باعث بشاشیت مقام معظم رهبری می شد و تداعی و تلقی این معانی در قلب و فکر ما یادمان مالک اشتر را ایجاد می کند که تا مالک بود قد و قامت علی ثابت بود.

 

 

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار کرد: در حالیکه نجف، کربلا، کاظمین و آستان امام رضاعلیه السلام برای دفن شهید سلیمانی تقاضا کرد اما او خود وصیت دارد که در کنار شهید یوسف الهی دفن شود و نسل های آینده حاج قاسم و مکتب و جریان جهادی او را خواهد دانست.

 

 

وی با افزودن اینکه نه تنها شیعه و سنی که ایزدی ها هم مدیون شهید سلیمانی هستند؛‌ بیان کرد: سر و راز و رمز شهادت او در این است ابرقدرتی مثل آمریکا در خباثت دنبال این است عزیزترین و شاخص ترین مکتب جهادی امام و مقام معظم رهبری را نشانه بگیرد.

 



رییس مجمع طلاب و فضلای همدانی با اشاره به اینکه کرمان به عنوان دیار کریمان مطرح است؛ خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد کریمان در خدمت مکتب پیامبر است.

 

 

بر اساس گزارش شبستان، زیارت مزار شهید حسین پورجعفری، یاروفادار حاج قاسم، روحانی شهید محمدشیخ شعاعی از شهدای غواص، علی آقا شفیعی، شهدای مدافع حرم، حضور در حرم مطهر ۲۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس و زیارت قبور علمای آرمیده در جوار این شهدا و نیز حضور بر مزار امام جمعه سابق کرمان توسط این طلاب انجام شد.

 

 

بازدید از بیت الزهرا شهید سلیمانی، موزه دفاع مقدس و دیدار با برخی چهره های استان از دیگر برنامه های سفر مجمع طلاب و فضلای همدانی به استان کرمان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

کد خبر 1014283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha