آزمون تئوری مهارتی قبل از پایان دی ماه در فاروج برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: آزمون تئوری مهارتی تا ۲۶ دی ماه به صورت مجازی و آنلاین در فاروج برگزار می شود.

«حسن رضوانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای دقیق و رعایت پروتکل های بهداشتی، برابر سیاست های اعلام شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آزمون تئوری مهارتی در تاریخ 26 دی ماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: ۶۲ نفر از هنرجویان مراکز مهارت آموزی شهرستان فاروج در آزمون عملی استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر شرکت کردند.

 

 

وی افزود: نخستین آزمون جامع و سی و سومین آزمون سراسری ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کارودانش در سال تحصیلی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰  با حضور ۶۲ نفر  در فاروج برگزار شد.

 

 

وی گفت: در این دوره از آزمون، هنرجویان در رشته های گرافیگ سیاه و سفید، گرافیک رنگی، کاربر رایانه، تایپ رایانه، تصویربرداری، تدوین و میکس در مرکز مهارت آموزی «سینما» شرکت کردند.

 

 

رضوانی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: آزمون عملی با در نظر گرفتن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به نحو شایسته و با حضور حداکثری هنرجویان برگزارشد و آزمون تئوری آن در 26 دی ماه برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1014348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha