درخواست جنبش تحریم برای انزوای جهانی رژیم صهیونیستی در ۲۰۲۱

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی به افزایش تلاش ها برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ میلادی در پاسخ به موج عادی سازی روابط با این رژیم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، جنبش تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) در گزارشی اعلام کرد: موج عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، تلاش همه علاقه مندان به مسئله فلسطین و حقوق ملت های منطقه عربی را می طلبد.

 

این جنبش بر ضرورت تشدید مخالفت با عادی سازی و افزایش کمیپین های تحریم رژیم صهیونیستی و خارج کردن سرمایه گذاری ها از این رژیم و اعمال تحریم های بین المللی تاکید کرد.

 

این جنبش اعلام کرد: باید سال 2021 سال افزایش هزینه عادی سازی باشد. به همین دلیل رژیم صهیونیستی باید هزینه جنایت هایش را بدهد و انزوای جهانی در همه زمینه ها افزایش یابد.

 

در این گزارش آمده است : هدف این جنبش در سال جدید پایان دادن به رژیم اشغالگر و استعمارگر صهیونیستی است.

 

این جنبش درباره دستاوردهای سال گذشته اعلام کرد: بیش از 452 سازمان مدنی در جهان از درخواست فلسطین که از سازمان ملل خواست تا درباره نژادپرستی رژیم صهیونیستی تحقیق کند، حمایت کردند.

 

در این گزارش آمده است: نزدیک به یک‌صد هنرمند پس از عادی سازی روابط امارات با اشغالگران صهیونیستی، به تحریم فعالیت های مورد حمایت امارات متعهد شدند.

 

امارات، بحرین، سودان و مراکش در طول سال 2020 میلادی توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرد. پیش از این کشورها مصر در سا ل 1979 میلادی و اردن در سال 1994 میلادی با این رژیم توافقنامه عادی سازی روابط برقرار کرد.

 

کد خبر 1014395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha