اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام در رسانه ملی باعث خنثی شدن فضای روانی دشمنان می‌شود

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: اطلاع رسانی دستاوردهای نظام در رسانه ملی باعث خنثی شدن فضای روانی دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، برنامه دیدار و گفتگوی شعبان نیا ، مدیر دفاتر خبری شهرستان های استان تهران ، افشار مسئول ستاد اخبار استان و پازوکی مدیر دفتر خبری صدا و سیمای شهرستان با یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت با حضور کنگرلو مدیر روابط عمومی فرمانداری در دفتر فرماندار برگزار شد .

 مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت در این برنامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای پرهیز از سیاه نمایی گفت : متاسفانه برخی از مطالب و اخبار  بدون تحقیق و مصاحبه با متولیان امر و بررسی تمام جوانب مسئله پیش آمده و اخذ دیدگاه صاحب نظران در فضای مجازی منتشر و موجب بروز یأس و نا امیدی در جامعه می شود که می بایست با پاسخگویی مسئولان و اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما و خبرنگاران رسمی از بروز فضای نا امیدی در جامعه جلوگیری شود.

یوسفی جمارانی افزود: انعکاس خدمات دولت به مردم موجب تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه خواهد شد و در گام دوم انقلاب اسلامی باید تلاش شود تا نسل جوان را با اهداف و آرمانهای نظام اسلامی بیشتر آشنا کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت تصریح کرد: دشمن در حال حاضر در پی کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اطلاع رسانی صحیح و به موقع  خدمات و دستاوردهای  نظام مقدس جمهوری اسلامی در رسانه ملی باعث خنثی شدن فضای روانی مورد خواست دشمنان  انقلاب اسلامی می شود.

وی بر لزوم پاسخگویی به جامعه  و انعکاس اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق مطالبات مردم  از سوی مسئولان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان باید مسائل مربوطه را با جدیت بیشتری پیگیری و حمایت از اقشار آسیب پذیر، صیانت از اشتغال، حمایت از تولید و کارآفرینی و بستر سازی تحقق جهش تولید را در اولویت اقدامات خود قرار دهند

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: دولت با تمام قوا و توان خود برای جلب رضایت مردم تلاش می‌کند و قطعا با مشارکت مردم به عنوان پشتوانه حاکمیت می‌تواند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد.

گفتنی است، در این دیدار مسائل و مشکلات دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و بر ایجاد زیرساخت های لازم در راستای نقش آفرینی بیش از پیش رسانه در پوشش اخبار شهرستان تأکید شد.

کد خبر 1014481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha