پیشرفت موسیقی در فارس با فعال شدن انجمن صنفی کارفرمایی آموزشگاه های موسیقی

سهرابی گفت: فعال شدن انجمن صنفی کارفرمایی آموزشگاه های موسیقی در استان اقدام موثری برای پیشرفت هنری و آموزش موسیقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 22 دی) در نشست صمیمانه با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی آموزشگاه های آزاد موسیقی شیراز گفت: فعال شدن انجمن صنفی کارفرمایی آموزشگاه های موسیقی در استان اقدام موثری برای پیشرفت هنری و آموزش موسیقی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: همچنین تشکیل این انجمن در توانمدسازی آموزشگاه های موسیقی و توسعه آنها در استان کمک بسزایی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس نیز به انجمن صنفی کارفرمایی آموزشگاه های موسیقی اعتماد دارد و برای رشد آن حمایت های خود را دریغ نخواهد کرد.

سهرابی ضمن ابراز خرسندی از نخستین نشست مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با این انجمن بیان کرد: اضای انجمن و سایر هنرمندان می توانند با ارائه پیشنهادهای خود در زمینه موسیقی به صورت مکتوب، فرصت هماهنگی و همکاری با کارشناسان و معاون هنری و سینمایی در استان را نیز فراهم کنند.

وی ادامه داد: با تعریف این انجمن صنفی با تقویم آموزشی، فرصت تفسیر دورنمای آموزش هنر موسیقی در شهر شیراز نیز به شکل مطلوب تری فراهم خواهد شد.

سهرابی تاکید کرد: بر این اساس هماهنگی با بهزیستی برای برگزاری دوره های موسیقی کودک، آموزش موسیقی در فرهنگسراهای شهرداری، مجوزهای اداره کل فنی و حرفه ای در خصوص آموزش موسیقی و ... نیز با هماهنگی معاونت هنری و سینمایی پیگیری خواهد شد.

خاطر نشان می شود در این نشست صمیمانه، عضو اتاق اصناف بودن این صنف، مشکلات اداره دارایی برای آموزشگاه ها، مبحث اداره کار و شرایط بیمه شدن اساتید، تشکیل صندوق حمایت از آموزشگاه های موسیقی و خدماتی و ... توسط اعضا مطرح شد.

 

کد خبر 1014489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha