شرکت ۱۰۲ خبرنگار و عکاس خبری از ۱۷ استان کشور در جشنواره ملی «رسانه شهر»

جعفری گفت: در پی شرکت ۱۰۲ خبرنگار و عکاس خبری از ۱۷ استان کشور در جشنواره ملی «رسانه شهر»، بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که مورد داوری قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (دوشنبه 22 دی) با ابراز خرسندی از شرکت بیش از یکصد خبرنگار و عکاس خبری در جشنواره ملی «رسانه شهر» به خبرنگاران گفت: در پی شرکت 102 خبرنگار و عکاس خبری از 17 استان کشور در این جشنواره، بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که مورد داوری قرار می گیرند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: شرکت کنندگان آثار خود را در قالب عکس خبری و گزارش با موضوعات کاهش آلودگی هوا، بازآفرینی شهری، فضاهای تعاملی و انسان‌محور، بافت تاریخی، باغ‌ها و فضای سبز شهری، مبلمان و زیباسازی شهری، اقتصاد شهری، بازیافت و مدیریت پسماند، آسیب‌های اجتماعی، توسعه گردشگری، سبک زندگی، اخلاق و فرهنگ شهروندی و حمل و نقل عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی اضافه کرد: داوری این جشنواره نیز توسط روزنامه‌نگاران سرشناسی همچون «علی اکبر قاضی‌زاده»، «علیرضا کتابدار» و «اسماعیل عباسی» انجام خواهد شد.

جعفری اعلام کرد: خبرنگاران روزنامه های «شهر زیبا» و «همشهری» و خبرگزاری «ایرنا» بیشترین استقبال را از این جشنواره کرده اند و طی یک اختتامیه مجازی در اسفندماه، برگزیدگان جشنواره ملی «رسانه شهر» معرفی خواهند شد.

کد خبر 1014491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha