رقابت ۱۹ نفرکرمانشاهی در انتخابات خانه مطبوعات

معتمدیان، گفت: در هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات ۱۹ نفر برای پست های اعضای هیئت مدیره و بازرسین با هم رقابت خواهند کرد.

فریدون معتمدیان رئیس هئیت مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انتخابات بازرسین و هیئت مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه جاری در کرمانشاه بصورت همزمان با ۸ استان دیگر برگزار می شود. 

 

وی حاطر نشان کرد: بعد انتخابات و اعلام نتایج اعضای هیئت مدیره برای مدت سه سال و بازرسین برای مدت یک سال فعالیت خواهند کرد.

 

رئیس هئیت مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی این انتخابات بصرت مجازی برگزار خواهدشد، افزود: این انتخابات به صورت همزمان در ۸ استان برگزارو زمان رای دهی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح روز چهارشنبه(۲۴ دی ماه جاری) است.

 

معتمدیان در پایان گفت : این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و تمامی اعضای خانه مطبوعات می توانند در صفحه خود و سایت خانه مطبوعات در این انتخابات شرکت و رای دهند. 

 

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم نتیجه این تعاملات حفظ جایگاه والای فعالان مطبوعاتی در استان بوده و بتواند برای آنان ثمرات مادی، رفاهی، معیشتی، حمایتی و معنوی مناسبی را به همراه داشته باشد.

کد خبر 1014510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha