مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام ناب و توحید واقعی است

ریحانی، گفت: مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام ناب و توحید واقعی که مایه آرامش و محکم ایستادن در مقابل دشمنان است.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:، مکتب شهید سلیمانی مؤلفه های بسیار زیادی دارد اما آن چیزی که خود ایشان بیشتر به این موضوع اصرار داشت آن نگاه نجات همه انسان ها، بشریت و جامعه ها ، نگاه به ولایت و ولی فقیه داشتن بود.
 

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ، سعادت، عاقبت به خیری و سلامت روح و روان را در نگاه به جایگاه ولی فقیه  می دانست ، خاطر نشان کرد: ایشان صدمه به این جایگاه را صدمه به مکتب حضرت فاطمه (س)، به بیت الله الحرام، مسجد النّبی و همه ارزش ها می دانست.
 

 

 ریحانی ابراز کرد : در هیچ تاریخی از تاریخ های جهان نمی بینیم که یک کشوری حدود چهل و چند سال اینقدر مورد هجمه، تهدید و جنایت های بسیار زیادی توسط دشمنان دین برای این کشور صورت گرفته باشد، واقعاً در هیچ جای تاریخ وجود ندارد.
 

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این نگاه خودباوری مردم به جایگاه ولایت فقیه و پشت سر ولایت بودن منجر به حفظ نظام و انقلاب شده است، افزود: درست است که امروز به لطف خداوند متعال از لحاظ قدرت های نظامی و تجهیزات قابل قیاس با زمان دفاع مقدس و به قبل نیستیم، ما امروزه به لحاظ تجهیزات نظامی حرفی برای گفتن در منطقه خاورمیانه و دنیا داریم و بزرگترین هراس دشمن از قدرت موشکی ماست، در کمتر جایی از دنیا توانسته اند اینگونه قدرت موشکی را داشته باشند، اما اقتدار ملی ، عظمت و قدرت ملی ما همین قدرت نظامی نیست بلکه ایمان و اعتقاد ما به داشتن ولایت فقیه و پشت سر ولی فقیه حرکت کردن است.
 

 

وی تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی بزرگترین هیمنه مجازی آمریکا فرو ریخت ، مگر کسی در دنیا جرأت داشت برای یک سرباز آمریکایی سنگ پرتاپ کند، بزرگترین پایگاه آنها در منطقه خاورمیانه به گفته حضرت آقا یک سیلی بود که زده شد و انتقام ما همچنان باقیست.
 

 

وی در پایان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم شکست، گفت: در مکتب شهید سلیمانی برای دفاع از دین جغرافیا معنا نداشت و ایشان فرهنگ ظلم ستیزی و دفاع از دین و ارزش های دینی را در صحنه جهانی پیاده سازی کرد.

کد خبر 1014511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha