ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: ششمین جشنواره ابوذر به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان برگزار می شود.

 «محمد علی نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، خروج امریکا از منطقه خون بهای حاج قاسم سلیمانی، موضوعات اجتماعی(طلاق.اعتیاد،فرزند آوری‌و خودشی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه،  کرونا و کمک مومنانه، دفاع مقدس و نقش مردم ایلام در جنگ،  دستاوردهای انقلاب اسلامی و  بسیج و حوزه اقدام را از جمله محورهای این جشنواره عنوان کرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام تصریح کرد: امید آفرینی و نشاط اجتماعی، روایت از اربعین در سال‌های گذشته، وقف و رسانه،  آبخیزداری و توسعه فضای سبز، جنگل کاری و حفاظت از جنگل و موضوع آزاد را یکی از ظرفیت‌های فراموش شده بومی استان عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه به بخش ویژه این جشنواره با عنوان« برای پژمان» اشاره کرد و افزود: بخش ویژه این جشنواره به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید استان مرحوم پژمان مهدوی فر برگزار می شود که متاسفانه در اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

 

علینظری تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب خبر،گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت،کاریکاتور، اینفوگرافی،موشن گرافی،فیلم کوتاه و عکس و  پوستر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه آثار ارسالی باید دربازه زمانی ۲۲ بهمن سال گذشته تا ۲۲ دی ماه سال جاری در یکی از رسانه های دارای مجوز منتشر شده باشد، یادآور شد:شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.abozarha.ir بارگذاری و یا به سازمان بسیج رسانه به آدرس ایلام چهار راه حضرت سیدالشهدا(ع) جنب بانک دی  ارسال کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه اخرین فرصت برای ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره ۵ بهمن سال جاری است، خاطرنشان کرد: همه خبرنگاران آزاد و شاغل در تمام رسانه های استان دارای مجوز در سامانه جامع رسانه های کشورمی توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

کد خبر 1014543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha