انتخابات الکترونیکی مانع هرگونه حاشیه در فرایند انتخاب اعضای هیئت مدیره است

نیشابوری، گفت: انتخابات الکترونیک علاوه بر شفافیت و سهولت و سرعت در انتخابات، مانع هرگونه حاشیه در فرایند انتخاب اعضای هیئت مدیره است.

وحید نیشابوری مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسین خانه مطبوعات، روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه جاری  به صورت اینترنتی در کرمانشاه برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره ۱۹ نفر کاندید شده اند، خاطر نشان کرد: کاندیداها از بخش های مدیران مسئول، خبرنگاران، سرپرستان روزنامه ها و سایت های سراسری و همچنین بخش بازرسین، هستند. 

 

نیشابوری با بیان اینکه مدت زمان برگزاری انتخابات از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح روز چهارشنبه است ،افزود: با توجه به اینکه این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود رای دهندگان و واجدین شرایط می توانند به صورت اینترنتی اقدام به رای دهی کنند.

 

مدیر عامل خانه مطبوعات کرمانشاه اظهار کرد: در پایان این انتخابات نهایت ۷ نفر به عنوان هیئت مدیره به مدت سه سال انتخاب می‌شوند و همچنین دو نفر به عنوان بازرس به مدت یک سال انتخاب خواهند شد.

 

وی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه طی چند مرحله به اعضای خانه مطبوعات و مدیران مسئول نشریات محلی استان و حمایت صنفی و حقوقی از اصحاب رسانه را از اقدامات یه سال اخیر خانه مطبوعات استان نام برد.

 

 نیشابوری تصریح کرد: تلاش برای ارتقای جایگاه خبرنگاران در سطح استان، پیگیری مطالبات نشریات و رسانه‌ها از دستگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی، پیگیری حمایت‌های مالی از نشریات و خبرنگاران در برنامه‌های مختلف، پیگیری مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران و رفع بسیاری از آنها، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی به مناسبت‌های مختلف با مدیران رسانه و خبرنگاران را از جمله اقدامات انجام شده توسط هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه در سه سال گذشته  دانست.

 

کد خبر 1014647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha