کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی در جذب و شکوفایی استعدادهای نسل جوان دارند

محمدی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بسیار بالای در جذب نسل جوان به مساجد و شکوفایی استعدادهای این قشر در حوزه های مختلف فرهنگی هنری دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «علی محمدی» صبح امروز (23 دی) در نشستی صمیمی با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت:  کانون های فرهنگی هنری ظرفیت بسیار خوبی در جذب نسل جوان دارند.

 

فرماندار همدان افزود: خانواده ها کانون های فرهنگی و هنری مساجد را به عنوان پناهگاه و مامن امن برای جوانان خود می دانند که می توانند در کنار پرداختن به مسائل معنوی بسیاری از فعالیت های هنری را نیز بیاموزند.

 

وی ادامه داد: کانونهای فرهنگی هنری مساجد جوانان را تبدیل به سرمایه های اجتماعی می کنند که نتیجه این مهم در دراز مدت مشاهده می شود.

 

وی با بیان اینکه ورود جوانان به مساجد، برکات مادی و معنوی فراوانی دارد، اظهار داشت: بسیاری از افراد موفق جامعه ، مدیران و  شهدا در مساجد تربیت یافته و رشد کردند.

 

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه مسجد، محل دفاع از ارزش‌ها و باورهای اسلامی و پناهگاهی امن برای نسل جوان است، گفت:‌ مسجد مکان مقدس و فرهنگی است که هیچگاه از تقدس آن نباید کاسته شود.

 

محمدی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد مراکزی هستند که می توانند نقش اساسی در پیشبرد امور فرهنگی در مساجد داشته باشند و امروزه کانون‌های مساجد پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی دارند که می‌تواند استعدادهای نهفته را به بالفعل تبدیل کند.

 

وی با اشاره به عمر فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، عنوان کرد: امروز کانون های فرهنگی هنری در حوزه های مختلف ظرفیت و پتانسیل فوق العاده دارند که می توان از آن استفاده کرد.

 

 

کد خبر 1014727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha