یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیله سوار برگزار شد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار از برگزاری یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیله سوار با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۶ شهید هنرمند این شهرستان خبر داد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیله سوار با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و 6 شهید هنرمند این شهرستان امروز 23 دی ماه از ساعت 10 در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این مراسم معنوی با حضور مسئولان استان و شهرستان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و مردم ولایی شهرستان بیله سوار با شکوه خاصی برپا شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی جزو اولویت های این مراسم معنوی بود.

 

وی عنوان کرد: حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار، حجت الاسلام فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان و یاسر شاهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

 

ملکی اظهار داشت: شعرخوانی و مداحی و رونمایی از پوستر شهداء نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار افزود: تاکید بر ادامه راه شهیدان و مقابله با توطئه ها و دسیسه های شیطانی دشمنان انقلاب از جمله مباحثی بود که در این مراسم مطرح شد.

 

کد خبر 1014748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha