احداث ۹ واحد مسکونی برای زوج های جوان بی بضاعت در لامرد

به همت یک خیر لامردی ۹ واحد مسکونی برای زوج های جوان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی لامرد ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، عملیات ساخت مجتمع مسکونی زنده یاد «ناصر قائدی»، ویژه سکونت رایگان یک ساله زوج های جوان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی لامرد، امروز (سه شنبه 23 دی) با حضور مدیرکل بهزیستی فارس آغاز شد.

«سید محمدصادق کشفی نژاد»، مدیرکل بهزیستی استان فارس در این مراسم گفت: لامرد از شهرستان های موفق فارس در زمینه جلب کمک خیران است که اکنون به همت یک خیر لامردی 9 واحد مسکونی برای زوج های جوان بی بضاعت ساخته خواهد شد.

«معصومه کاظم زاده» نیز با تشکر از «غلام قائدی»، خیر لامردی برای ساخت این واحدهای مسکونی بیان کرد: با تصمیم هیئت موسس خیریه زنده یاد «قائدی» این پیشنهاد به مرحله اجرا رسیده است و واحدهای مسکونی پس از افتتاح در یک ‌سال آغاز زندگی زوج‌های کم‌ بضاعت تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره بهزیستی لامرد ادامه داد: مجتمع مسکونی ٩ واحدی در سه طبقه و در زمینی به مساحت ۵۵۰ مترمربع در جوار مرکز معلولین ذهنی «قائدی» ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: این خیر لامردی همچنین به اهدای ۳۲ دستگاه تبلت به فرزندان دانش آموز زنان سرپرست خانوار بهزیستی لامرد با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، ساخت نخستین مرکز نگهداری از معلولین ذهنی در لامرد با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد ریال و پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه‌های جاری و تامین امکانات این مرکز معلولین نیز اقدام کرده است.

کد خبر 1014789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha