پروژه آبفای خیابان المهدی صومعه‌سرا نیاز به تخصیص اعتبار دارد

سیدمحمدی با اشاره به اینکه تمام اقدامات مربوط به حوزه شهرستانی خیابان المهدی انجام شده است گفت: پروژه آبفای این خیابان نیاز به تخصیص اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(سه‌شنبه، 23دی) در نشست هم‌اندیشی با اصحاب بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: زمانی که مشکلات متعددی در سطح جامعه وجود دارد خبرنگاران به نوعی رصد و به مسئولان اطلاع‌رسانی می‌کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به گزارشی که بسیج رسانه از کوچه المهدی این شهرستان تهیه کرده بود افزود: این موضوع در حوزه شهری است و مدیریت شهری باید در این زمینه اقداماتی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه فاضلاب آن منطقه، با حضور رییس آبفا هم تصمیماتی در فرمانداری اخذ شد و جلساتی با شورا و شهردار و اداراتی که در حوزه شهری فعالیت دارند برگزار شده است گفت: مشکل اصلی آن منطقه به حجم لوله‌گذاری که باید انجام شود بر می‌گردد زیرا تخصیص این میزان اعتبار فعلا از دست شهرستان خارج است.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه اعتباراتی که گذاشته شده هنوز ابلاغ نشده است تصریح کرد: قابل ذکر است تمام اقدامات مربوط به حوزه شهرستانی انجام شده و نهایت کار بستگی به تخصیص اعتبار دارد که تخصیص اعتبار هم به درآمد عمومی کشور بر می‌گردد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه سال گذشته 40 درصد از کل اعتبارات شهرستان، تخصیص پیدا کرد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه 2 خانه تخریبی در خیابان مطهری محل جمع‌آوری معتادان شده، به عنوان منطقه پرخطر شهرستان معرفی شده است.

 

وی اظهار کرد: باید اهالی آنجا یک استشهادی تهیه کنند و به فرمانداری و شهرداری ارائه دهند تا در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان اعلام شود و ستاد نسبت به پاکسازی آنجا عمل کنند.

 

*37 کیلومتر راه روستایی در حوزه راهداری تحت طرح ابرار آماده آسفالت است

سیدمحمدی با بیان اینکه راه‌های روستایی شهرستان عمدتا از نظر روکش آسفالت دارای مشکلات است افزود: 37 کیلومتر راه روستایی فقط در حوزه راهداری تحت طرح ابرار آماده قیر ریختن داریم اما منتظر قیر هستیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا، مشکلات راه‌های روستایی در زمینه آسفالت را یک اپیدمی عنوان کرد و گفت: صومعه سرا 67.5درصد برخورداری از آسفالت را در سطح استان دارا و دومین شهرستان استان از نظر جاده‌های بین روستایی است.

 

*ارتباط مخابراتی  37 روستا در صومعه‌سرا قطع است

وی با اشاره به مشکلات برخی از روستاها از نظر آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه و قطعی تلفن ثابت تصریح کرد: ارتباط مخابراتی  37 روستا در صومعه‌سرا قطع است که یکی از علت‌های اصلی ان دزدی‌های متداول سیم تلفن است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تصمیم بر آن شده تا به صورت زیرزمینی سیم‌های تلفن  برده شود بیان کرد: باید در 14 نقطه شهرستان دکل نصب شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه برای نصب دکل‌ها هم با مشکل مواجه هستیم زیرا هر جایی دکلی در حال نصب باشد عده‌ای از مردم طوماری به فرمانداری می‌آورند و مخالف نصب دکل در آن منطقه می‌شوند خاطرنشان کرد: همین چالشها و تعارضات بین روستاییان باعث شده نتوان در جاهایی که نیاز است دکل نصب شود.

 

کد خبر 1014813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha