خراسان رضوی تحت تاثیر جریانات پایدار جوی است

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه ‌ها و مدل های هواشناسی همچنان استان تحت تاثیر جریانات پایدار جوی است که انتظار می‌رود شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری در غالب نقاط استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی همچنان استان تحت تاثیر جریانات پایدار جوی است که انتظار می‌رود شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری در غالب نقاط استان باشیم.

 

ضمن اینکه تغییرات گرادیان فشار هوا در نوار شرقی استان طی ۴۸ ساعت آینده باعث افزایش شدت وزش باد در استان به ویژه در ناحیه مذکور می شود که در برخی نقاط توام با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیشابور با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند، در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا در شهرستان مشهد بین ۵- و ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

 

همچنین آسمان امروز سه شنبه شهرستان مشهد، صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۹ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۴ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1014815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha