جزییات تدفین ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در جهرم تشریح شد

جزییات تدفین ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در نشست هماهنگی برگزاری آیین تدفین شهدا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۲۳ دی) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تدفین ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان جهرم، گفت: ۲۸ دی ماه روز ارزشمند و پرافتخاری برای جهرم خواهد بود و این افتخار را باید با شیوه هایی که در برگزاری مراسم  به کار می گیریم خاطره ساز کنیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: شهدا حلقه اتصال وحدت جامعه هستند و همگی باید با وحدت و یکپارچگی در این مراسم حضور پیدا کنیم.

 

«غلامعلی احمدی جابری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم نیز در این نشست گفت: مکان های تدفین شهدا آماده شده و پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام احتمالا روز جمعه تحویل شهرستان می شود.

 

وی به آیین تدفین یک شهید گمنام در دانشگاه جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم تدفین یکی از شهدا که در زمان شهادت جوان ۱۷ ساله بوده است، صبح سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در ۲۸ دی ماه در دانشگاه دولتی انجام می شود.

 

فرمانده سپاه جهرم همچنین به تدفین پیکر دیگر شهید گمنام دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیکر شهید دیگر که در زمان شهادت ۲۱ ساله بوده و در شلمچه تفحص شده ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز ۲۸ دی ماه در محل دارالقرآن »امام علی (ع)» انجام به خاک می آرامد.

 

وی با اشاره به اینکه به سبب شیوع بیماری کرونا، مراسم تشییع برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: مراسم صرفا در محل تدفین شهدا و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 به گزارش شبستان، یادمان شهید گمنام در محوطه دانشگاه جهرم آماده شده تا افتخار میزبانی این شهید گلگون کفن نصیب دانشجویان و کارکنان این دانشگاه شود.

 

کد خبر 1014834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha