بازدید سرزده مدیر کل کمیته امداد مازندران از غرب مازندران

حجت الاسلام عالیشاه گفت: یکی از برنامه های ما حضور سرزده در ادارات است که با رعایت پروتکل های بهداشتی این بازدید ها از ادارات و مددجویان در سراسر مازندران با قوت اجرایی می شود.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز ( 23 دی) در حاشیه بازدید سرزده از ادارات امداد غرب مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در این بازدید ضمن دیدار با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندارن، از روند ساخت و ساز مسکن 8 واحدی رامسر بازدید و مشکلات گاز، برق، حصارکشی و نرده دزدگیر منازل مددجویان برررسی شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: همچنین بازدیدی از خانواده های یتیم و بیماران صعب العلاج ساکن در غرب مازندران انجام و ضمن دلجویی از آنان و بررسی مشکلات، 8 دستگاه آبگرمکن تقدیم خانواده های تحت پوشش امداد غرب مازندران شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برخی از مددجویان ساکن در مسکن مددجویی در بحث تامین درب منازل ، نرده آهنی و حصار با مشکلات مالی روبرو بودند که با همکاری خیران، 20 میلیون تومان از سوی خیر استانی برای امداد رامسر واریز شد تا در کار تسریع شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: یکی از برنامه های ما حضور سرزده در ادارات است که با رعایت پروتکل های بهداشتی این بازدید سرزده از ادارات و مددجویان در سراسر مازندران با قوت اجرایی می شود.

 

وی یادآور شد: در بازدید از ادارات کمیته امداد رامسر و عباس آباد هم کارها با قوت در حال انجام است و همکاران امداد در تحقق بودجه و اعتبارات مشارکتی و جذب اعتبارات کار جهادی انجام می دهند و شبانه روز تلاش دارند تا مشکلات مددجویان به حداقل برسد.

کد خبر 1014861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha