خیران مهمترین بازوان امداد برای دستگیری از نیازمندان

حجت الاسلام عالیشاه از خیران، به عنوان مهمترین بازوان امداد برای دستگیری از نیازمندان است و بدون همراهی و همکاری خیران نمی توان کاری انجام داد.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز ( 23 دی) حاشیه بازدید سرزده از ادارات امداد غرب مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در بازدیدی از غرب مازندران با خیران نیکوکار و ارزشمند محمدی، کرامتی و گلین مقدم در مورد چگونگی رفع نیاز نیازمندان و کمک رسانی بیشتر به این افراد گفتگو شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: با خیر پرورش ماهی خاویار در غرب مازندران هم نشستی برگزار شد و در بازدید از کارخانه ناب استیل در غرب مازندران هم با مدیریت این واحد تولیدی که از خیران و از حامیان طرح اکرام هستند؛ دیدار و گفتگو شد.

 

وی با اشاره به تلاش های خیر و حامی طرح اکرام ارزشمند آقای کرامتی در غرب مازندران خاطر نشان کرد:  این خیر، 13 یتیم را تحت پوشش دارد و تلاش دارند تا افراد بیشتری تحت حمایت ایشان قرار گیرند.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: از مسکن 7 واحدی عباس آباد هم بازدید شد که با تلاش خیران در حال ساخت است و گروه جهادی برق و الکترونیک که خیر ارزشمند جناب آقای باقری زمینه را فراهم و افراد مشغول کار هستند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: غرب مازندران دارای مصالح گران است و به همین منظور مسکن با قیمت بیشتری ساخته می شود که خیری حدود 90 میلیون تومان برای درب و پنجره کمک کار ما در این بخش بودند و همکچنان نیازمند کمک خیران در حمایت از ایتام و نیازمندان و طرح محسنین هستیم.

 

بازدید از مسکن نیمه کاره مددجویی تنکابن و بازدید از زمین برای ساخت اداره امداد تنکابن از برنامه های فردا(24 دی) ماه از شهرستان تنکابن با حضور مدیر کل امداد مازندران است.

کد خبر 1014876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha