دهه فجر نقطه عطف تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا می کند

احمدی زاده گفت: دهه فجر نماد استقلال، عزت و عظمت ملت ایران است و دهه فجر نقطه عطف تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (سه شنبه 23 دی) در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: شهید استوار یکی از شهدای استان فارس است که بسیار مظلوم بود و باید در مورد وی و سایر شهدای مقاومت مطالبی بیان شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه جلسات کارگروه های ستاد دهه فجر با حضور استاندار فارس برگزار خواهد شد، تاکید کرد: دهه فجر نماد استقلال، عزت و عظمت ملت ایران است و دهه فجر نقطه عطف تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا می کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه تبیین و تحلیل انقلاب باید بیشتر مورد توجه باشد و تبیین و تحلیل در انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به نسل جدید موثر باشد، افزود: سابقه مردمی کارگروه ها مد نظر باشد و حضور مردم نمود خوبی داشته باشد.

احمدی زاده با تاکید بر اینکه 36 شهرستان و 94 بخش در فارس وجود دارد که نباید در کارگروه ها به آن مناطق بی توجهی شود، تاکید کرد: دهه فجر فرصت خوبی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را عنوان کرد در بازه زمانی، هفته دولت سال 98 تا امسال، میزان 25 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد که در بدترین شرایط دولت بوده است.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که دهه فجر در حوزه وحدت و انسجام می تواند موثر باشد، اضافه کرد: نوآوری در فعالیت ها در دهه فجر در دستور کار قرار گیرد و باید فعالیت ها به سمت عملی و اقدام شکل گیرد که نمونه آن مواسات و همدلی و همچنین اهدای خون است که می تواند در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز بعد از 200 روز فوتی ها به یک نفر رسید مردم کمک کردند و کادر درمان به خوبی فعالیت کردند، تاکید کرد: امروز به شرایط خوبی رسیده ایم اما نباید بی توجهی کرد، هر 2 سناریوی برگزاری دهه فجر به شکل مجازی و یا حضوری باید در دستور کار قرار دارد که در نهایت با تصمیم ستاد ملی کرونا نحوه برگزاری آن مشخص می شود.

کد خبر 1014877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha