نظارت بر نانوایی های نهبندان تشدید می‌شود

بیکی گفت: سهیمه آرد نانوایی های سطح شهرستان نهبندان کم نشده است، لذا تشدید نظارت ها و برخورد لازم با نانوایی های متخلف در دستور کار شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، با توجه به دریافت برخی گزارشات و نارضایتی های شهروندان از کیفیت نان، تعطیلی غیر مجاز، عدم رعایت ساعت پخت نان  در شهرستان نهبندان «مجید بیکی» امروز (23 دی) به همراه دستگاه های متولی همانند اداره صمت و تعزیرات شهرستان از نانوایی های سطح شهرستان بازدید های میدانی را در دستور کار داشت.

 

فرماندار نهبندان همچنین در جلسه رصد نارضایتی بر بازار آرد و نان شهرستان اظهار کرد: بازدیدهایی صبح و بعد از ظهر امروز از بیشتر نانوایی های سطح شهر انجام شد و تذکراتی به واحد های متخلف داده شد.

 

بیکی با بیان اینکه هیچ کمبودی برای تأمین آرد در سطح شهرستان نداریم، افزود: حتی یک کیسه از سهمیه آرد شهرستان هم کم نشده است، لذا صحبت اشتباهی است که بگویم سهمیه کم شده است.

 

وی تصریح کرد: سهیمه آرد در شهرستان نهبندان بر اساس شاخص جمعیت دریافت می شود، اما توزیع آرد نیز بر اساس مقدار پخت، کیفیت نان و شلوغی محله باید ملاک توزیع قرار بگیرد.

 

فرماندار نهبندان با گلایه از اینکه نظارت ها در بخش توزیع آرد ضعیف است، عنوان کرد: برخی نانوایی ها در ساعات پخت تعطیل می کنند که نشان از عدم نظارت است، همچنین برخی نانوایی ها موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند که باید تذکرات لازم را دریافت کنند.

 

بیکی با تأکید بر اینکه ساعت پخت و پز باید توسط نانوایی ها رعایت شود، تصریح کرد: برخورد جدی و قاطع با نانوایی های متخلف در دستور کار شهرستان است.

 

وی خواستار تشدید نظارت بر روند توزیع آرد و پخت و پز در ساعات قانونی نانوایی ها شد و ادامه داد: مدیران مسئول باید به صورت میدانی از نانوایی های سطح شهر سرکشی کنند چراکه با وجود افزایش قیمت نان  در سال جاری، توزیع آرد در شهرستان حتی به اندازه یک کیسه هم کم نشده است.

 

فرماندار نهبندان همچنین خواستار همراهی نانوایی های سطح شهرستان نهبندان شد و گفت: توزیع آرد به صورت منطقه ای باید در دستور کار باشد همچنین تمامی دستگاه های نظامی و انتظامی شهرستان  باید نظارت بر توزیع آرد و پخت نان را در شهرستان تشدید کنند.

 

 

 

کد خبر 1014890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha