مزایای سند رسمی، رسیدگی و صدور اجرای وصول مطالبات است

مرادی با اشاره به اینکه مزایای سند رسمی، رسیدگی و صدور اجرای وصول مطالبات است، گفت: این رسیدگی در اجرا شکلی و بر اساس نظم جامعه مقرر شده و صلاحیت آن به سازمان ثبت اسناد داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالحمید مرادی مدیرکل نظارت بر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: مزایای سند رسمی، رسیدگی و صدور اجرای وصول مطالبات است و این رسیدگی در اجرا شکلی و بر اساس نظم جامعه مقرر شده و صلاحیت آن به سازمان ثبت اسناد داده شده است.

 

وی افزود: اگر کسی به تعهدات خود در اسناد لازم الاجراء عمل نکند سازمان ثبت اسناد اقدام به وصول مطالبات می‌کند.

 

علی اصغر هدایتی رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان شمالی نیز در این برنامه خبری گفت: ۲۹۳ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان وجود دارد که فقط ۳ درصد آن‌ها در سال‌های ۹۱ تا ۹۷ به تملک بانک‌ها درآمده است و این واحد‌ها نیز هیچگونه فعالیتی نداشته اند.

 

وی افزود: از ۱۴ واحد تولیدی در ۴ ماه گذشته ۵ مورد به صاحبانش بازگردانده شده است و تا پایان سال برای ۱۰ واحد دیگر تعیین تکلیف می‌شود.

 

هدایتی گفت: در استان خراسان شمالی تحت هیچ شرایطی بحث سود مرکب، مصداق ندارد.

 

وی افزود: مبنای سود در قرارداد بانک بر اساس فرمول بانک مرکزی است.

 

 رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان شمالی گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی به وسیله بانک‌ها احیاء شده اند و در ۹ ماه امسال فقط بانک ملی به بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات داده است.

کد خبر 1014953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha