مراسم ایام فاطمیه در مسجد امام حسن عسکری(ع) مرکیه برگزار می‌شود

قربانی گفت: مراسم ایام فاطمیه به مدت پنج شب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن عسکری(ع) مرکیه برگزار می‌شود.

«سیروس قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در مسجد امام حسن عسگری(ع) مرکیه برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت‌ابن‌الحسن(ع) مسجد امام حسن عسگری(ع) مرکیه افزود: این مراسم به مدت پنج شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام عاشوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید به اینکه باید فرهنگ فاطمی برای نسل امروز تبیین شود گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کامل دینداری و فداکاری در مسیر حمایت از حق بود و در راستای پشتیبانی از ولایت و امامت همواره مسئولانه گام برداشت، به طوری که در نهایت جان خویش را در این راه فدا کرد.

 

قربانی با تاکید به اینکه حضرت فاطمه (س) در عبادت، حجاب، اطاعت از امر ولایت و امام زمان خود نمونه بودند تصریح کرد: شخصیت نورانی و آسمانی حضرت صدیقه طاهره(ع) را، فقط باید خدای فاطمه و پدر بزرگوار فاطمه و همسر والامقام فاطمه و فرزندان عزیز آن حضرت صلوات الله علیهم اجمعین معرّفی کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت‌ابن‌الحسن(ع) مسجد امام حسن عسگری(ع) مرکیه خاطرنشان کرد: ما شیعیان و علاقه‌مندان آن حضرت، با برپایی مراسم عزاداری با رعایت اصول بهداشتی، عظمت و شکوه مراسم فاطمی را به جهانیان نشان داده و دفاع از مقام شامخ ولایت و امامت و پیروی از آن حضرت را افتخار خود می‌دانیم.

کد خبر 1015006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha