برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر

زارعی گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س)، مراسم سوگواری ایام فاطمیه، به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر برگزار می شود.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: بزرگداشت شعائر دینی و ارزشی از برنامه های مهم کانون مساجد است که می توان معارف و تعالیم دینی و اسلامی را به نسل جدید منتقل کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول بهشهر افزود: با شیوع کرونا اگر چه بسیاری از فعالیت ها به صورت حضوری لغو شده است و عملا اجرایی نشد؛ اما با تلاش همه جانبه در فضاهای مجازی در راستای شعائر دینی تلاش شد.

 

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: علاوه بر برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در فضای مجازی در این ایام، مراسم بزرگداشت فاطمیه هم با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت کانون شهدای روستای سمچول برگزار می شود.

 

زارعی افزود: همزمان با قرار گرفتن در آستانه شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س)، مراسم سوگواری ایام فاطمیه، بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین سردار فخری زاده و مراسم ختم علامه مصباح یزدی به همت کانون شهدای روستای سمچول و با همکاری حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) بهشهر و موسسه خیریه علمی، فرهنگی و دینی خاتم الانبیاء بهشهر برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر، روز پنجشنبه 25 دی ماه در مسجد ملاصفرعلی بهشهر با نوای سید محمدعلی سیدی و با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری ، نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر یادآور شد: تلاش همه ما و اعضای کانون برای بزرگداشت شعائر دینی و حفظ ارزش ها در جامعه است و امیدوارم با بزرگداشت عزای حضرت فاطمه زهرا(س)  به عنوان شعائر الهی از برکات آن بهره مند شویم.

کد خبر 1015037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha