اخلاص و ترویج معنویت در قالب هنر نقطه قوت کانون های مساجد است

آزرمی با بیان اینکه کانون های مساجد سالم ترین مکان برای نسل جوان است، گفت: اخلاص و سلامت اخلاقی و معنوی نقطه قوتی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «یزدان آزرمی» در نشست صمیمی با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: استقبالی که جوانان از کانون های فرهنگی و هنری مساجد داشته اند نشان دهنده این است که این کانون ها جهت گیری خوب و صحیحی داشته اند.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان با بیان اینکه الان مراکز متعددی برای فعالیت های فرهنگی، دینی وجود دارد اما هر کدام یک سری اشکالات و ضعف ها دارند، در میان این مراکز کانون های فرهنگی و هنری مساجد از سلامت معنوی و اخلاقی خوبی برخوردار هستند، افزود: روشی که کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای فعالیت خود انتخاب کرده اند نیز نقطه قوت است چرا که مسجد محور هستند.

 

وی با اشاره به اینکه اسم مسجد خودش برکت آور است، اظهار داشت: فعالیت در مسجد توفیقی است که شامل حال همه افراد نمی شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه کانون های فرهنگی و هنری با محوریت مسجد کار خود را آغاز کرده است، گفت: همچنین کسانی که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت دارند غالبا نسل جوان هستند که این امر یکی از نقاط قوت است.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: هر کدام از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سرباز مسجد هستند و و افراد موفق جامعه نیز از مساجد رشد کرده و تربیت یافته اند.

 

آزرمی بیان کرد: شناسایی و شکوفایی استعدادهای نسل جوان در زمینه های مختلف فعالیت های فرهنگی و هنری از دیگر قابلیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

کد خبر 1015076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha