۲ کانون فرهنگی هنری فعال مساجد استان اردبیل در کشور تجلیل شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۲ کانون فرهنگی هنری فعال مساجد استان اردبیل در قرعه کشی نخستین کانون های فعال در ثبت طرح ملی «ایران قوی» منتخب و از مدیران این کانون ها تجلیل شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 2 کانون فرهنگی هنری فعال مساجد استان اردبیل در قرعه کشی نخستین کانون های فعال در ثبت طرح ملی «ایران قوی» منتخب و از مدیران این کانون ها تجلیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری آل طه به مدیر مسئولی حیدر قلی نژاد از شهرستان اردبیل و کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کنزق به مدیر مسئولی علیرضا پرستار از شهرستان سرعین به عنوان منتخبان این قرعه کشی از استان اردبیل است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون 30 رابط فهمای استان اردبیل در طرح ملی «ایران قوی» فعالیت و مشارکت دارند و طی هفته جاری نیز 4 رابط استان اردبیل به عنوان برترین رابطان کشور انتخاب شده اند.

 

سقاء اذعان داشت: طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مهمترین هدف این طرح نشان دادن توانمندی ها و استعدادهای کانون های مساجد است.

 

وی افزود: این طرح از 3 شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری تشکیل شده است که در زیر مجموعه آن 12 رواق تعریف شد و هم اکنون دبیرخانه «رواق ترنج» از شبستان هنر بر عهده ستاد استان اردبیل قرار گرفته و تلاش خواهیم کرد که این رواق که شامل هنرهای تجسمی می شود با گستردگی و شکوه بهتری با حضور هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی کانون های مساجد کشور برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: تلاش فعالان کانون های مساجد حفظ جایگاه برتر کشور است و امیدواریم بتوانیم همچون دوره اول رویداد ملی «فهما» رتبه برتر کشور را کسب کنیم.

 

کد خبر 1015128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha