ایثارگران شیروانی جهت دریافت تسهیلات مسکن به بانک معرفی شدند

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: ۲۰ نفر از ایثارگران جهت دریافت تسهیلات مسکن به بانک معرفی شدند.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: تاکنون 20 نفر از ایثارگران جهت دریافت تسهیلات مسکن به بانک معرفی شده اند و 73 نفر دیگر باید اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان با بیان اینکه بیشترین استقبال کنندگان دریافت تسهیلات مسکن ایثارگران متقاضی شهر هستند، بیان کرد: به هر ایثارگر در شهر یک میلیارد ریال و در روستا 600 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 20 ساله تعلق می گیرد.

 

 

 رازقی عنوان کرد: با توجه به اینکه ایثارگران این شهرستان منزل مسکونی نداشته و یا منزل مسکونی وضعیت مناسب نداشته برای رفاه و ارائه خدمات بهتر به آنان تسهیلات پرداخت می شود که سال گذشته سهمیه ساخت و خرید مسکن در این شهرستان 105 فقره بوده که تاکنون 102 نفر جذب شدند.

 

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان خاطرنشان کرد: از محل تبصره سهمیه ایثارگران، امسال برای 93 نفر از ایثارگران این شهرستان تسهیلات مسکن در نظر گرفته شد.

 

 

رازقی تصریح کرد: واجدین شرایط دریافت این تسهیلات جانبازان با اولویت درصد جانبازی، آزادگان، خانواده شهدا (همسر، فرزند و والدین)، همسر جانبازان و آزادگان متوفی و یا قیم قانونی آنان طبق ماده ۳ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر هستند.

 

 

وی در خصوص روند ارائه تسهیلات مسکن ادامه داد: ایثارگران ابتدا باید در سیستم اینترنتی ثبت‌نام کرده و پس از تعیین اولویت و اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران به دفاتر مربوطه مراجعه کنند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1015130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha